CVIČEBNÍ AKTIVITY PRO VÁS ZDARMA!

Jedeme dál


a nic nás nezastaví

Aktuality

sdílet sdílet FOTOGALERIE

Pitný režim - JEDEME DÁL 09. 03. 2017

Jaro je tady a tak se do našeho chození pořádně opřeme.

Už víme co si obléknout, obout a co mít v batůžku a teď probereme, co si můžeme dát do lahví na pití.

S jarem se zlepšil terén na chození a tím pádem i rychlost a výkonnost naší chůze. I teplota vzduchu se zvyšuje a my bychom neměli zanedbávat pitný režim. Co a kdy bychom měli pít, záleží na typu sportovní aktivity, době jejího trvání a samozřejmě také na její intenzitě. Před samotnou chůzí je vhodné (cca 30 minut před chůzí ) vypít sklenici vody. Během chůze je nejlepší pít pravidelně po několika doušcích a nejlépe vodu. Dalšími vhodnými nápoji jsou minerální vody s obsahem sodíku, bylinkové čaje, 100% ovocné a zeleninové šťávy. V případě většího fyzického výkonu, který trvá jednu až dvě hodiny, se doporučují iontové nápoje, jež doplňují kromě tekutin i minerální látky a glukózu.

Po chůzi se již můžeme napít podle potřeby, abychom doplnili všechny potřebné tekutiny.

Sledujte nás 736 489 755 Napište nám

Copyright 2015 Fit Senior