CVIČEBNÍ AKTIVITY PRO VÁS ZDARMA!

Jedeme dál


a nic nás nezastaví

Aktuality

sdílet sdílet

ZDRAVOTNÍ TECHNIKA NORDIC WALKING CHŮZE 02. 12. 2016

Zdravotní technika:

Technika není složitá a je vhodná a tím pádem snadná na naučení i pro začátečníky. Fyzická náročnost také není nijak vysoká. Tepová frekvence se při chůzi příliš nezvyšuje. Ekonomická technika vhodná pro delší vzdálenosti.
Tréninkový ani zdravotní efekt však není také nijak vysoký. Čili jednoduše řečeno, i s tréninkovou chůzí Nordic walking musíme začínat postupně a pomalu a tělo tak připravovat na pozdější vyšší fyzickou zátěž.

Co je důležité:

Paže natažené blízko podél těla, pravidelné uvolnění úchopu hole v pozici "za zády", postava je vzpřímená, středně dlouhé až dlouhé kroky, práce pažemi a boky - boky se vytáčejí při pohybu paží. Střední tempo, lehký pohyb, pocit jako při tanci.

 

Nejlepší způsob, jak začít s Nordic walking chůzí je přidat se k našemu projektu JEDEME DÁL!

Sledujte nás 736 489 755 Napište nám

Copyright 2015 Fit Senior